Hos Finurligheder kan du få designet en visuel identitet til din virksomhed. Og her på siden kan du se et eksempel på en visuel identitet Bettina fra Finurligheder har designet, og få et indblik i processen fra kundens synspunkt.

Kundecase: Hanne Østergård, Business- og SEOmentor

Hvorfor rakte du ud til mig (Bettina fra Finurligheder), og bad mig lave en visuel identitet til dig?

Jeg havde brug for en visuel identitet til min virksomhed. Det har taget mig nogle år at skabe den forretning, som jeg drømte om. Og nu hvor jeg har alle elementer på plads; Kunden, kundetypen, produkterne og forretningsplanen, så vidste jeg at du var mit næste step. En visuel identitet, der kunne samle det hele. For det er det, du kan.

Det er heller ikke første gang du har skabt en visuel identitet for mig. Det gjorde du også da jeg var Webshopejer. Den sad lige i skabet.

Sådan kom vi i gang med den visuelle identitet til Hannes virksomhed

Det første vi gjorde var, at få et overblik over, hvordan den visuelle fremtoning for Hannes virksomhed var på hjemmesiden, de sociale medier og materialer, hun sendte til sine kunder.

Gennemgang af visuel identitet

Næste step var, at jeg sporede mig ind på Hannes personlige stil, da hendes virksomhed i høj grad er defineret og bygget op omkring hende som person. Desuden havde vi en snak om, hvilken retning Hanne gerne vil have sin virksomhed i i fremtiden, så vi var sikre på, at jeg designede et visuelt udtryk til hende, som hun kan bruge i mange år.

Skal jeg hjælpe dig med din virksomheds visuelle identitet?

Skriv en mail til bettina@finurligheder.dk eller ring på 2537 4002, så tager vi en snak om, hvordan jeg kan hjælpe dig.

Hvordan har samarbejdet og processen været for dig?

Du sætter dig ind i hvad min virksomhed skal fremstå som. Og så bruger du elementer fra mig, min måde at arbejde på. Og min personlighed til at skabe den helt særlige ramme. Det er så skøn en proces at være med til. Alt er nøje udvalgt og planlagt. Og jeg er tryg i hele processen. Du er så god til at informerer hvor langt vi er og hvad næste skridt er.
Logodesign

Logoet er designet med udgangspunkt i Hannes håndskrift.

Det endelige resultat: En skræddersyet visuel identitet

Det endelige resultat blev et roligt udtryk, med grafiske elementer der giver Hanne mulighed for at skabe et sammenhængende udtryk på alle hendes kanaler og i de materialer, hun sender til kunderne.

Eksempel på visuel identitet

Designmanualen

Da Hanne havde haft mulighed for at godkende det visuelle udtryk, udarbejdede jeg en designmanual til hende. En designmanual et et værktøj, som Hanne kan give til hendes webdesigner og andre samarbejdspartnere, der hjælper hende med at udarbejde visuelle materialer til hendes virksomhed.

Det er også designmanualen Hanne selv kan finde svarene i, når hun laver opslag til sociale medier eller udarbejder en kundepræsentation.

Eksempel på designmanual

Er du tilfreds med resultatet?

Jeg er ovenud tilfreds til med resultatet. Det siger så meget om mig, min forretning og det kunderne kan forvente at et samarbejde med mig.
Det kan man først forstå, når man har været igennem din proces.
Nu glæder jeg mig bare til at dele det hele med mine kunder og fremtidige kunder.
Tak Bettina

Skal vi tage en snak om din virksomheds visuelle identitet? Kontakt mig i dag, så laver vi en aftale om en gratis afklaringssamtale.

Med venlig hilsen
Bettina Skindstad Ebert

T: 2537 4002

email: bettina@finurligheder.dk

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.