Branding & Kommunikation i børnehøjde

Er der rod i den måde din virksomhed eller organisation kommunikerer på? Mangler der sammenhæng på tværs af online og offline platforme? Eller kommer I bare ikke klart nok ud med budskabet til jeres målgruppe?

Finurligheder hjælper jer med at finde balancen igen, og viser jer vejen til at møde børn og deres voksne med nærværende og vedkommende kommunikation.

Vi kan hjælpe jer med at finde frem til jeres formål, værdier, visioner og mål. Forstå og beskrive jeres koncept, produkter og målgruppe. Så vi sammen kan skabe en drejebog til jer, som er holdepunktet i den måde, I møder børn og deres voksne på.

Vi sørger for, at der er sammenhæng i ord og visuelle virkemidler, uanset om I møder målgruppen online eller offline.

,,,

Det forpligter at have børn som målgruppe

Børnemenuen på den gode café består af friturestegte, langtidsfrosne klumper, som engang har været en kylling i et bur. I legetøjsbutikken kan man købe børnemakeup i glimmerfarver direkte importeret fra Kina. Plastikbjerget fra legetøjsemballagerne tårner sig op, når børnene får det, de ønsker sig til jul. Og legetøjet indeni har måske ingen eller virkelig ringe […]

,

Finurlige mønstre

Da vi udviklede konceptet for Finurligheders kreative temakasser, så var der ingen tvivl om, hvor jeg skulle starte: Papiret. Der skulle være papir i kasserne i lækker kvalitet. Det skulle være så bæredygtigt som  muligt. Og så skulle det være inspirerende og motiverende for børnene at bruge til deres kreationer. Jeg har altid været helt […]

,

Kogebogen, der viser vejen til smagfuld kommunikation

Du kender den godt – talemåden om, at for mange kokke fordærver maden. Det samme er tilfældet, hvis der er flere forskellige, der kommunikerer for en virksomhed eller organisation. Hvis ikke der er en kogebog med opskrifter på, hvilke ingredienser der skal bruges, så bliver det hurtigt en samsurium at alle mulige forskellige ingredienser – […]

,

Værdibaserede virksomheder har nemmere ved at holde balancen

Når man som virksomhed eller organisation gerne vil profilere sig både internt og eksternt, så er det vigtigt at have styr på, hvilke værdier der er fundamentet. Værdierne er det fundament som virksomheder og organisationer bygger på. Det er værdierne, der sætter retningen i virksomheden, når man skal navigere i, hvilke beslutninger der er rigtige […]

Det starter med en snak

Finurligheder er aldrig længere væk end et telefonopkald eller en e-mail.

Og første møde er altid gratis. Fordi vi mener det er vigtigt, at vi ser hinanden i
øjnene og forstår hinandens udgangspunkt, inden vi sætter opgaver i gang.